maandag 12 mei 2008

Cadeautje kopen (retail park)

Een nichtje van me, Ankie is vandaag jarig. Had ik nog geen cadeautje gekocht... En niet gedacht aan tweede Pinksterdag.

'Gelukkig' dat grond rondom Roermond door het gemeentebestuur langzaam wordt (uit)verkocht aan / bestemd voor grote project-ontwikkelaars zoals onder andere McArthurGlen en van Pol Beheer. Na het outlet-centrum (Designer Outlet Roermond) staat er sinds kort een retail park (Retail Park Roermond).

Beide zijn volgens mij circa 360 dagen per jaar open... Ik toog daarom vanmorgen naar het retail park. De meeste winkels gaan daar op een zondag om 11.00 uur open had ik online gezien. Ik was er om circa 11.20 uur. Het parkeren is (nog?) gratis. Buiten stond naar schatting al 80% van de parkeerplaatsen vol. Van de parkeergarage weet ik het niet.

Omdat ik helemaal geen zin had in winkelen ben ik meteen bij de Media Markt binnengestapt. Een CD of DVD staat op haar verlanglijstje. Poeh, wat een overweldigend aanbod als je zelf niet helemaal lekker in je vel steekt. Ik heb even staan twijfelen tussen enkele DVD's en toen gekozen voor 'The Sweetest Thing'. Dat past vast bij een beetje zwijmelen? En zelf vind ik Cameron Diaz een leuk (en beetje gek) mens.

Wikipedia: Outlet, Roermond - Designer Outlet Center, Retailpark Roermond, Cameron Diaz.

Geen opmerkingen: