zaterdag 18 oktober 2008

Wat doe ik toch?

Het loggen van mijn halve marathon geocache wandeling schiet er al bijna drie weken bij in. De tijd vliegt voorbij. Afgelopen woensdag was een spannende afspraak. Die heeft me in beslag genomen. Al dagen er voor. En onbewust weken er voor. Dan, ook nog, een vreemd, verstorend voicemail-bericht. Hmmm, het zijn rare tijden in JoG's leven.

Schiet me te binnen. Computer!Totaal is in een nieuwe opmaak uitgekomen. Ontzettend onoverzichtelijk vind ik. In plaats van 'm te lezen heb ik deze dan ook meteen aan de kant gelegd. Zal wel wennen zijn?

Een Geekend dit weekend. Daar heb ik zin in.

Een andere recente geocache wandeling wil ik ook nog loggen.

Na twee maanden eindelijk weer eens contact en op bezoek bij een vriend van me.

Koopjes jagen. De HEMA heeft kortingsstickers. Bij de LIDL vond ik leuke boekensteunen. En mijn voorraad theelichtjes heb ik met korting aan kunnen vullen bij de Blokker.

Vorig weekend was de Volksopstand, maar vooral een leuke ontmoeting met Rik. Overigens als ik lees dat ze in Australië breed iedereen gaan censureren die internet gebruikt. Denkend aan ongevraagd filteren door Nederlandse providers, sluiten van een poort (25), etc. Dan ben ik er van overtuigd dat het goed is dat mensen een vinger aan de soms paranoïde pols van politici en bestuurders houden.

Van de week heb ik nog even gestoeid met de XO laptop. Wat een leuk apparaat is dat toch. Eén van mijn nichtjes dook er meteen achter toen ik 'm op bezoek bij m'n zus bij me had. M'n andere nichtje raakte 'm eigenlijk niet eens aan. Vreemd. M'n neefje en petekind was er niet.

De tijd is me d'r een beetje tussendoor geglipt de afgelopen weken heb ik het gevoel. Kan beure, is beurd...

Geen opmerkingen: